16 martie 2010

Perle ale profesorilor

1. Cine se simte prost sa vina langa mine !

2. Am sa te frec data viitoare de n-ai sa stii cum te cheama nici cu buletinul in mana.

3. Daca v-ati timpit, notati pe ceva, ca asa fac si eu !

4. Voi sunteti 29 de cretini, eu sunt unul singur !

5. Te-ascult acuma, idiotule, sa vad ce nu stii.

6. Tatal era avocat, mama era moldoveanca...

7. M-am uitat de cateva ori spre voi, dar nu s-aude.

8. Eu ma chinui sa-o fac cu mana la tabla, si nimeni nu vrea sa se uite !

9. Ia iesi la tabla si hai s-o facem !

10. Eu nu pot sa-mi tin orele pentru ca la voi e pauza in timpul orei mele.

11 Dau cu mine dupa tine, de nu se vede om cu persoana

12. Ce te uiti la mine asa.....tridimensional?

13. Hai ca va nauceam cu lucrarea asta.

14 Decebal, in loc sa moara, a preferat sa se sinucida

15 Va rog sa faceti ceva cu gura inchisa.. acolo in banca!

Acestea sunt doar cateva din perlele profesorilor.Sper sa va placa :D

2 comentarii:

  1. imi aduc si aminte de tot felul de chestii amuzante ale profesorilor de demult. va decimez din cinci in cinci ca la romani, ridica-te in doua picioare-cele din spate, cum a inaintat curentul electric inapoi si altele. o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim pentru aprecieri si pentru mesaj,speram sa te intorci!...o zi buna si tie!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.